Wednesday, March 10, 2010

ke mana arah tujuku sebenarnya...


Tatkala aku mengenangkan kisah hidup ku yang penuh dengan pancaroba..seringkali aku menyesalinya...ku harap kan hidup aku lebih baik dari yang aku sangkaan...hidup aku dikelilingi dengan penuh kasih ssyang..kasih syang mak ayah aku..kasih sayang adik beradik aku..kasih sayang kawan-kawan aku..kasih sayang SI DIA yang sangat menyanyagi aku...

Setiap saat adalah permulaan bagiku...ini adalah apa yang aku luahkan....kisah hidup ku...

1 comment:

  1. Usah dikesali hdup yg pnuh duri onak dan pancaroba ini..Itu sebhgian drpd babak hdup yg prlu dilakonkan..Sesungguh stiap apa yg terjadi akn mematangkan kita dlm hdup ini..Tuhan tahu kita mampu utk mngatasinya sbb itulah rencana DIA utk kita..Hadapi dgn senyuman krna smua itu akn berlalu begitu sj tnpa kita sedari..Sama ada sstu perkara itu penting atau tidak, tdk perlu utk menoleh kebelakang lg kerna d saat kita sedar smuanya tlh mnjd kenangan silam dan wktu itulah smuanya akn dhargainya..

    ReplyDelete